Meghibásodott termék - garanciális ügyintézés

Amennyiben a vásárolt termék használat közben meghibásodott, és a jótállás szerint vonatkoznak rá garanciális vállalások, elindítható a garanciális ügyintézés. Ennek feltétele a jótállási jegy megléte, melyet 2024-től elektronikus formában, e-mailen keresztül kézbesítünk. Fontos, hogy a garanciajegyet akár digitális, akár kinyomtatott formában feltétlenül őrizze meg!

Termékreklamációt kizárólag az általunk eladott termékekre tudunk fogadni! Ennek tényét minden esetben ellenőrizzük! A jótállási feltételeket a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően teljesítjük, erről bővebben a kapott jótállási jegyen olvashat.
 
A garanciajegyen megtalálja az adott termék hazai forgalmazóját. A garancia érvényesítéséhez minden esetben visszajuttatjuk a forgalmazóhoz a meghibásodott terméket. A hiba jellegét a forgalmazó vizsgálja ki, majd dönt a termék cseréjéről vagy javításáról. Fontos, hogy a garanciális ügyintézés elbírálása nem a mi hatáskörünk, a sérülés/hiba jellegét nem mi bíráljuk el, de a garanciális ügyintézés során minden esetben a vásárlóink érdekeit képviseljük!
 
A terméket a forgalmazó állásfoglalásának megszületéséig nem áll módunkban automatikusan cserélni!
 
Amennyiben a termék nem használat, hanem kiszállítás közben sérült meg, válassza a CSOMAG REKLAMÁCIÓ fület.
 
A meghibásodott termék visszaküldésének módja és költsége a vásárlót terheli!

Üzletünk címe: Halcatraz kft. 4400 Nyíregyháza Bujtos utca 46.

  • E-mail cím: info@halcatraz.hu
  • Telefonszám: +36 20 414 1449

A bejelentés feldolgozása után szükség esetén kollégánk keresni fogja a megadott elérhetőségek valamelyikén.

Mutass többet
Az azonosító a rendelés visszaigazoló emailben található
Kérjük a termékek pontos megnevezését és mennyiségét is tüntesd fel!
  •  
  •  
Fényképek hozzáadása