Meghibásodott termék - garanciális ügyintézés
Amennyiben a vásárolt termék használat közben meghibásodott, és a jótállás szerint vonatkoznak rá garanciális vállalások, elindítható a garanciális ügyintézés. Ennek feltétele a jótállási jegy megléte, melyet 2024-től elektronikus formában, e-mailen keresztül kézbesítünk. Fontos, hogy a garanciajegyet akár digitális, akár kinyomtatott formában feltétlenül őrizze meg!
Termékreklamációt kizárólag az általunk eladott termékekre tudunk fogadni! Ennek tényét minden esetben ellenőrizzük! A jótállási feltételeket a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően teljesítjük, erről bővebben a kapott jótállási jegyen olvashat.
A garanciajegyen megtalálja az adott termék hazai forgalmazóját. A garancia érvényesítéséhez minden esetben visszajuttatjuk a forgalmazóhoz a meghibásodott terméket. A hiba jellegét a forgalmazó vizsgálja ki, majd dönt a termék cseréjéről vagy javításáról. Fontos, hogy a garanciális ügyintézés elbírálása nem a mi hatáskörünk, a sérülés/hiba jellegét nem mi bíráljuk el, de a garanciális ügyintézés során minden esetben a vásárlóink érdekeit képviseljük!
A terméket a forgalmazó állásfoglalásának megszületéséig nem áll módunkban automatikusan cserélni!
Amennyiben a termék nem használat, hanem kiszállítás közben sérült meg, válassza a CSOMAG REKLAMÁCIÓ fület.
A meghibásodott termék visszaküldésének módja és költsége a vásárlót terheli!
Üzletünk címe: Halcatraz kft. 4400 Nyíregyháza Bujtos utca 46.
- E-mail cím: info@halcatraz.hu
- Telefonszám: +36 20 414 1449
A bejelentés feldolgozása után szükség esetén kollégánk keresni fogja a megadott elérhetőségek valamelyikén.