Elnézést kérünk, hogy gondos csomagolásunk ellenére kiszállítás közben megsérült a csomag, vagy hiányosan kapta azt kézhez. A csomag tartalmának tételes átvétele számítógéppel történik, ezért gyakorlatilag nem lehetne benne hiba, de a csomagolási fázist emberek végzik, akik hibázhatnak.
Fontos, hogy kívülről sérült csomagot ne vegyen át a futárszolgálattól! Amennyiben sérült állapotban veszi át a csomagot a futártól minden esetben kérjen róla jegyzőkönyvet!
Sérült csomag esetén kártérítésünket akkor tudjuk érvényesíteni a futárszolgálattal szemben, ha átvételtől számított 72 órán belül jelezzük nekik ezt az igényt.
Ezért kérjük, hogy átvételt követően tételesen ellenőrizze le csomag épségét, mert erre vonatkozó kárigényt a fentiek miatt 3 napon belül tudunk csak elfogadni.
Kérjük, minden esetben őrizze meg a sérült terméket, mert az új termék kiszállításával egyidejűleg tudjuk a sérült darabot vissza szállítani.
A bejelentés kezeléséhez minden esetben szükségünk lesz a csomagolásról és a sérült termékről készült fotókra, amit csatolmányként szükséges elküldeni. (A fénykép mérete maximum 12 Mb lehet)
Bejelentése feldolgozása után kollégánk keresni fogja a megadott elérhetőségek egyikén.
Amennyiben méret hiba miatt és nem a termék minőségi problémája miatt szeretné cserélni a terméket, természetesen van rá lehetőség. A csere csomag díja 1.990 forint.
Miután megkapta a csomagot és megbizonyosodott róla felpróbálás után, hogy nem megfelelő a méret – vagy nem ilyen termékre számított, ne kezdjen el aggódni!
Amennyiben nem felelnek meg ezek a lehetőségek és szeretne inkább elállni a vásárlástól, akkor juttassa vissza hozzánk a terméket futárszolgálattal, vagy a postán keresztül. Ebben az esetben a szállítási költség nem bennünket terhel.