Előfordulhat, hogy a gondos csomagolás ellenére kiszállítás közben megsérül a megrendelt termék; vagy a csomag hiányosan érkezik önhöz. A megrendelés tételes ellenőrzése egy digitális rendszeren keresztül történik, ezért a hibalehetőség minimális, ugyanakkor a csomagolási fázist kollégáink végzik, akik természetesen hibázhatnak.
Fontos, hogy amennyiben a csomagon külső sérülés egyértelmű nyomai láthatók, ne vegye át azt a futárszolgálattól! Amennyiben sérült állapotban veszi át a csomagot a futártól, minden esetben kérjen jegyzőkönyvet!
Sérült csomag esetén kártérítésünket akkor tudjuk érvényesíteni a futárszolgálattal szemben, ha átvételtől számított 72 órán belül jelezzük nekik ezt az igényt. Ezért kérjük, hogy átvételt követően tételesen ellenőrizze le csomag épségét, mert erre vonatkozó kárigényt a fentiek miatt 3 napon belül tudunk csak elfogadni.
Kérjük, a sérülés mértékétől függetlenül minden esetben őrizze meg a sérült terméket, mert a sérült darabot a pótlás kiszállításával egyidejűleg fogjuk öntől visszaszállítani.
A bejelentés kezeléséhez minden esetben szükségünk lesz a csomagolásról és a sérült termékről készült fotókra, amit csatolmányként szükséges elküldeni. (A fénykép mérete maximum 12 Mb lehet)
A bejelentés feldolgozása után szükség esetén kollégánk keresni fogja önt a megadott elérhetőségek valamelyikén.