Mivel mi magunk is nagy pecások vagyunk, így pontosan tudjuk, milyen macerával járhat horgászfelszerelést vásárolni. Milyen keresgélni és elveszni a sok-sok kellék és kiegészítő között, milyen amikor az eladó csak bambán néz rád, és fogalma nincs a dolgokról, vagy ami még rosszabb, ha valamiről azt állítja szuper lesz neked, de mikor élesben kipróbálod rájössz, hogy egyáltalán nem illeszkedik bele az elképzeléseidbe...és még sorolhatnánk a kellemetlenségeket, amivel vevőként mi is találkoztunk.
Éppen ezért a lehető legnagyobb hangsúlyt fektetjük arra, hogy vevőink mindig maximális elégedettséggel távozzanak tőlünk.
Ezért, minden munkatársunk ért a horgászfelszerelésekhez, a kellékekhez, magához a horgászathoz.
Miért tartjuk ezen elengedhetetlennek?
Azért, mert éppúgy a kezdőknek, mind a tapasztalt horgászoknak tudnak felvilágosítást adni, eszmét cserélni a már használt horgászfelszerelésekről, segíteni a kiválasztásban egy új megvásárlása esetén.
Így tudunk mi igazán ügyfélbarát-ok lenni!
Vásárlóink véleményét, elégedettségét folyamatosan kikérjük akár a vásárlásra, akár a termékekre, akár a vevőszolgálatra vonatkozóan.
Ennek megfelelően javítjuk az esetleges hibákat, csiszoljuk, finomhangoljuk a vásárlási folyamatot. Így garantálhatjuk, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek!
Ha egy terméknél azt látja kiírva: Raktáron, az azt is jelenti. Azaz most ott áll a raktárunkban és várja, hogy az új gazdájához kerüljön, becsomagolják és a futár érte jöjjön.
Nem holnap rendeljük be a beszállítótól, nem 3 nap múlva érkezik be a gyártóktól az áru!
Ott van és azonnal szállítható!